Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

22 λόγοι για να ψηφίσω Φιλελεύθερη Συμμαχία


Γιατί είμαι Ευρωπαίος πολίτης και υποστηρίζω την πολιτική ενοποίηση της Ευρώπης μέσω ενός νέου Ευρωπαϊκού Συντάγματος που θα ιδρύει τις Ενωμένες Πολιτείες της Ευρώπης.

Γιατί, σαν Έλληνας πολίτης, θα βγω πολλαπλά ωφελημένος από την ομοσπονδιακή διάρθρωση της Ευρώπης καθώς οι εξουσίες των νέων ομοσπονδιακών αρχών θα θέσουν ασφυκτικούς περιορισμούς στην ασυδοσία του ελληνικού κράτους. Ενός κράτους, που όπως όλοι γνωρίζουν, καταπνίγει την επιχειρηματικότητα, παραβιάζει τα ατομικά δικαιώματα, περιορίζει τις ελευθερίες των πολιτών του και αναστέλλει τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη η χώρα.

Γιατί είμαι νέος, και παρόλο που είμαι άνεργος αρνούμαι να ακολουθήσω την πεπατημένη ζητιανεύοντας από τους πολιτικούς μια θέση στο δημόσιο. Γιατί έχω όνειρα και φιλοδοξίες που όμως πνίγονται σε ένα περιβάλλον αναξιοκρατίας και ασυδοσίας των προνομιούχων.

Γιατί είμαι νέος εργαζόμενος, και παρόλο που πληρώνω το μισό μισθό μου σε ασφαλιστικές εισφορές κινδυνεύω να βρεθώ χωρίς σύνταξη λόγω της ληστείας των αποθεματικών των ταμείων. Γιατί θέλω να αποφασίζω εγώ πως και που θα αποταμιεύονται οι ασφαλιστικές μου εισφορές και δεν εκχωρώ σε κομματικούς εγκάθετους και συνδικαλιστές το δικαίωμα διαχείρισης των μόχθων μιας ζωής..

Γιατί αντιλαμβάνομαι πλέον ότι η "δημόσια" "δωρεάν" παιδεία και υγεία είναι μια απάτη, που επιδιώκει να συγκαλύψει τη παροχή πανάκριβων και άθλιας ποιότητας υπηρεσιών εκπαίδευσης και περίθαλψης για εμένα και την οικογένεια μου. Γιατί θέλω να επιλέγω ελεύθερα τα δημόσια ή ιδιωτικά ιδρύματα ασφάλισης, περίθαλψης και εκπαίδευσης που εγώ θεωρώ καλύτερα –όχι κάποιοι γραφειοκράτες -. Γιατί απαιτώ να αποφασίζω μόνο εγώ σε ποια δημόσια ή ιδιωτικά νοσοκομεία, σχολεία και πανεπιστήμια θα καταλήγουν οι φόροι που πληρώνω στο κράτος.

Γιατί είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και αρνούμαι να είμαι υπό συνεχή ομηρεία διεφθαρμένων κρατικών λειτουργών που με εξοντώνουν οικονομικά με εκβιασμούς, πρόστιμα και υπέρογκη φορολογία. Γιατί έχω καινοτόμες ιδέες που θα ήθελα να τις δοκιμάσω επιχειρηματικά αλλά δεν μπορώ να ανταγωνιστώ με ίσους όρους τα κρατικά μονοπώλια και τους κρατικούς προμηθευτές, όλους αυτούς δηλαδή που ευνοεί το κράτος γιατί διαπλέκονται μαζί του.

Γιατί είμαι επιχειρηματίας που ενώ παράγω πλούτο νόμιμα και δημιουργώ θέσεις εργασίας, η επιχειρηματική μου δραστηριότητα θεωρείται πάντα ύποπτη και αντιμετωπίζομαι σαν κλέφτης. Γιατί δεν αντέχω άλλο τις πιέσεις των κρατικοδίαιτων παρασίτων, κυρίως διεφθαρμένων δημόσιων λειτουργών, που ανικανοποίητοι από τη λεηλασία του δημόσιου χρήματος απαιτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο από το προϊόν του μόχθου μου.

Γιατί είμαι ιδιωτικός υπάλληλος, πεισμένος ότι η επιχειρηματική ερήμωση της Ελλάδας μού στερεί ευκαιρίες σταδιοδρομίας και οικονομικής εξέλιξης και μπορεί να κάνει τον εφιάλτη της απόλυσης και της ανεργίας πραγματικότητα. Γιατί δεν δέχομαι το επιχείρημα ότι στην Ελλάδα δεν μπορεί να επαναληφθεί το οικονομικό επίτευγμα της Ιρλανδίας, όπου ανοικτή οικονομία, η χαμηλή φορολογία και ο ανταγωνισμός δημιούργησαν πλούτο και θέσεις εργασίας για όλους.

Γιατί είμαι καταναλωτής και δεν αντέχω την αυξανόμενη ακρίβεια λόγω της ανικανότητας του κράτους να δημιουργήσει συνθήκες ελεύθερου ανταγωνισμού στην οικονομία. Γιατί δεν δέχομαι τα χρήματά μου να χάνονται για την διατήρηση ελλειμματικών κρατικών επιχειρήσεων, ιδίως σε τομείς που θα μπορούσε ο ιδιωτικός τομέας να προσφέρει καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες και προϊόντα.

Γιατί είμαι δημόσιος υπάλληλος και αρνούμαι να συνεχίσω να φυτοζωώ σε ένα περιβάλλον ανυποληψίας και δημόσιας χλεύης, όπου οι προαγωγές δίνονται με μοναδικό κριτήριο την ανικανότητα και τη κομματική υποταγή. Γιατί θέλω το δημόσιο λειτούργημα να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στον πολίτη, και αυτή η υψηλή ποιότητα να αμείβεται ανάλογα.

Γιατί είμαι πολίτης που στις συναλλαγές μου με το δημόσιο βιώνω την μάστιγα της διαφθοράς και δεν ανέχομαι να με εμπαίζουν τα κόμματα που την γιγάντωσαν. Γιατί η Φιλελεύθερη Συμμαχία στο πρόγραμμα της είναι το μόνο κόμμα που θέτει σε πολιτική βάση, και όχι υποκριτικά ηθικολογική, την αντιμετώπιση της διαφθοράς και προτείνει τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που αντιμετωπίζουν πραγματικά το φαινόμενο αυτό.

Γιατί δεν δέχομαι να υφίσταμαι διακρίσεις ούτε εγώ ούτε κανένας συμπολίτης μου λόγω εθνοτικού, φυλετικού, θρησκευτικού, σεξουαλικού ή οποιουδήποτε άλλου αυτοπροσδιορισμού, προσανατολισμού ή επιλογής τρόπου ζωής.

Γιατί είμαι ενεργός πολίτης που ενδιαφέρομαι για το περιβάλλον και την προστασία του. Γιατί αντιλαμβάνομαι ότι η προστασία του φυσικού πλούτου της χώρας δεν μπορεί να αφεθεί σε αυτούς τους πολιτικούς που άφησαν την Ελλάδα, μόνη στην Ευρώπη, χωρίς κτηματολόγιο και δασολόγιο ώστε οι διεφθαρμένοι κρατικοί λειτουργοί σε συνεργασία με τους με τους καταπατητές, να λεηλατούν ελεύθερα τις δημόσιες δασικές εκτάσεις.

Γιατί δεν πιστεύω ότι η χρήση ναρκωτικών πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ποινικό αδίκημα, πράγμα που έχει σαν αποτέλεσμα εκατόμβες νεκρών, αδιαχώρητο στις φυλακές και τεράστια κέρδη για τους εμπόρους.

Γιατί είναι καιρός να γίνει και στην Ελλάδα ο Στρατός αποκλειστικά επαγγελματικός, με εθελοντική συμμετοχή όσων το επιθυμούν.

Γιατί ήρθε ο καιρός να διαχωριστεί η εκκλησία από το κράτος. Μόνο έτσι τόσο η Ορθόδοξη Εκκλησία όσο και τα άλλα δόγματα και θρησκείες, θα μπορέσουν να εστιάσουν ανεμπόδιστα στον πνευματικό και κοινωνικό τους ρόλο, χωρίς τον ασφυκτικό εναγκαλισμό και τη σύγχυση ρόλων μεταξύ αυτών και της πολιτείας.

Γιατί διεκδικώ μια άλλη θέση της Ελλάδας στην Ευρώπη και τον κόσμο, μια Ελλάδα πρωταγωνίστρια στις Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες εξελίξεις με ενεργό ρόλο στην αποτροπή γενοκτονιών και άλλων κραυγαλέων παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υφίστανται οι λαοί του τρίτου κόσμου. Γιατί αρνούμαι να απολογούμαι σε αντιδραστικά καθεστώτα και κινήματα που θεωρούν την ελευθερία και τη δημοκρατία μισητό τους αντίπαλο, καθεστώτα που καταπιέζουν τους ίδιους τους λαούς τους ή κινήματα που φιλοδοξούν να κάνουν το ίδιο.

Γιατί δεν θέλω να υποχωρήσω στους θιασώτες της "κλειστής" Ελλάδας που πορεύονται στο μέλλον με το βλέμμα στραμμένο στο παρελθόν. Γιατί θέλω μια Ελλάδα σύγχρονη, εξωστρεφή, προοδευτική, φιλελεύθερη και αισιόδοξη και όχι μια Ελλάδα οπισθοδρομική συντηρητική, φοβική και μισαλλόδοξη.

Γιατί πιστεύω ότι η είσοδος φιλελεύθερων φωνών στο κοινοβούλιο θα ενισχύσει τον πλουραλισμό και την ποιότητα της δημοκρατίας μας. Γιατί αναγνωρίζω τη συνεισφορά του φιλελευθερισμού στον Ελληνισμό και τη δημοκρατία: ο Αδαμάντιος Κοραής, ο Ρήγας Φεραίος και οι Φιλικοί εμπνεύσθηκαν από τις ιδέες του διαφωτισμού και της Γαλλικής επανάστασης την ανάγκη δημιουργίας του σύγχρονου ελληνικού κράτους.

Γιατί θέλω στις εκλογές αυτές να αποδοκιμάσω με την ψήφο μου το σημερινό πολιτικό τέλμα που δεν δίνει λύσεις στα αδιέξοδα που έχουν συσσωρευτεί. Γιατί είμαι πλέον πεισμένος ότι οι λύσεις δεν μπορούν να προέλθουν από αυτούς που ευθύνονται για αυτά τα αδιέξοδα. Γιατί δεν θέλω να δώσω τη ψήφο μου σε αντιδημοκρατικά κόμματα της άκρας δεξιάς ή αριστεράς, δηλαδή σε όλους αυτούς που θέλουν να εκμεταλλευτούν την διαμαρτυρία των Ελλήνων πολιτών για να προωθήσουν τον εθνικισμό και τον σκοταδισμό, τον περιορισμό των ατομικών δικαιωμάτων και την κατάργηση της ελεύθερης αγοράς.

Γιατί θέλω να δώσω σε αυτές τις εκλογές την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους, άγνωστους από τα λαμπερά σαλόνια των media, να δοκιμάσουν εκεί που απέτυχαν οι γόνοι των γνωστών πολιτικών οικογενειών και οι πολυδιαφημισμένοι αυλικοί τους. Γιατί μόνο νέοι άνθρωποι, που δεν έχουν δεσμεύσεις και δεν υπολογίζουν κανένα πολιτικό κόστος μπορούν να πετύχουν αυτό που σήμερα φαντάζει ακατόρθωτο.

Γιατί απ΄όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι η Φιλελεύθερη Συμμαχία, και οι Ευρωπαίοι Φιλελεύθεροι γενικότερα, έχουν τις πολιτικές θέσεις αλλά και τον δυναμισμό που απαιτείται για να μπει, η Ελλάδα και η Ευρώπη, σε μια διαφορετική πορεία.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου